24 ΩΡΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ (ΜΕΡΟΣ 3o) ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΘΥΛΗ ΦΥΛΟΥ, ΣΕΞΙΣΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ


Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΔΙΟΤΙ Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΓΟΝΟΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΝΕΑΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΑΡΑΣΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ.
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ  Μελέτη Περιβάλλοντος Α' ΔΗΜ
ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΑΡΧΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΜΑΣ ΔΕΝΔΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΣΧΗΜΑ ΦΑΛΛΟΥ, ΧΑΘΗΚΕ ΝΑ ΒΑΖΑΤΕ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ ΜΕ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ? ΑΛΛΑ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

Μελέτη Περιβάλλοντος Α' ΔΗΜ. ΣΕΛ 35.
ΕΙΚΟΝΑ 1
Μελέτη Περιβάλλοντος Α' ΔΗΜ. ΣΕΛ 84
ΕΙΚΟΝΑ 2.Α
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΑ ΓΥΜΝΗ ΞΑΠΛΩΜΕΝΗ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΠΟΔΙΑ.
 ΕΙΚΟΝΑ 2

Μελέτη Περιβάλλοντος Α' ΔΗΜ. ΣΕΛ 83
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΕΙΑ ΕΙΔΩΛΩΝ ΟΠΟΥ Η ΘΥΛΗ ΦΥΣΗ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΑΓΑΛΜΑΤΙΔΙΟ ΜΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΑΚΑΛΥΠΤΑ
 ΕΙΚΟΝΑ 3
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗΣ ΤΗΣ ΘΥΛΗΣ ΦΥΣΗΣ ΕΙΧΑΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΥΜΜΕΝΟ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΑ.
ΑΓΑΛΜΑ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΑΣ ΑΡΤΕΜΗ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΘΥΛΗ ΦΥΛΟΥ ΘΕΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΕΙΚΟΝΑ 4
ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ 12 ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΕ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΠΕΙΡΩΝ ΘΕΩΝ ΣΟΥ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΩΝ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 12 ΜΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΣΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ 12 ΔΩΔΕΚΑ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΙΩΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΓΑΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΤΕΜΗ ΔΙΟΤΙ ΕΣΥ ΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 12 ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΙΕΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ 12 ΔΩΔΕΚΑ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΣΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΥΠΕΡΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΤΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΠΛΑΝΕΨΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ

 ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ 2 ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΕ ΕΝΑ ΔΗΘΕΝ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΗΡΩΑ ΟΡΦΕΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΗΡΩΑΣ ΟΡΦΕΑΣ?

ΟΙ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΝΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ 7 ΕΦΤΑ.(ΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ??)(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)

7 ΕΦΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΝΟΤΕΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ
 Η ΛΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΩΘΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

1.0.      ΠΑΙΔΕΙΑ
Η   Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο   σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας. 
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2.  Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. ε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3.     Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4.     Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5.     Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6.     Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής-πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7.     ήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Σο εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8.     Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9.     Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Σρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού συστήματος. 
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ (ΜΕΡΟΣ 1ο) ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΥΜΒΟΛΩΝ, ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΑ-ΜΙΚΡΑ

ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΙΛΙΑ (ΜΕΡΟΣ 2ο) Α-Β' ΔΗΜ. ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

 ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΣΤΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.


 

Ο ΙΕΡΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΜΗ Η ΣΥΣΤΑΣΗ 

ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ


========================================================================

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό
τομέα της κοινωνίας. Σο πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε
να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των
Ελληνόπουλων.

Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Σο
κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η
οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.

1.1. Σα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και
θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση
του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να
αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2. Σα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε
σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού
τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας
κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα
ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των
Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης
κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και
σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν
θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα
ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. ΢ε
οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο
θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του
σχολείου του.

1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη
στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε
συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των
Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει
ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις
για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο
για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο
θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης
μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και
φωνητικής έκφρασης.

1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά
Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο,
ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

1.6. Σο Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας
μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικήςπνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7. ΢ήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την
δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών
από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Σο
εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική 
ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους
μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών
που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το
σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το
Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές
εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να
εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι
αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων
Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα
οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της
Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις
αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως
αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που
βρίσκεται στον πλανήτη γη. Σα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια
του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας
Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης
που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική
ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει
«κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι
δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι
(Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και
γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και
υπαρκτό).

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Σρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα
διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε
πραγματική βάση.

1.11. Η Σρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους
κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό
τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας
γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Υιλολογίας.

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο
άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του
ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα
έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται
από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις 
βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς
όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Σρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη
συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε
καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος
ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για
την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία
έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Στο
λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι
δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό
και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία
για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και
οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο
άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό ΢ύστημα δηλαδή τις Αξίες,
τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς
αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του
λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή
οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για
την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία
θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του
Ελληνικού Αξιακού ΢υστήματος, των γνώσεων, της κριτικής
ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε
διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η
οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα
Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα
τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΦΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή
Ελληνική Παιδεία.

2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Υιλοξενίας για όλες τις
ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την
Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος
των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της
Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του
Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες
όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε
Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις
εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν
τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και
επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για
τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες,
γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.



ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES
 & ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook



ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΑΝΔΩΡΟΣ:2665300856
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.e-synews.gr
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0